Cuma, Ekim 18, 2013

Insan biraz rahat olmali

Cok detayci  insan olma halinden cikip bazen rahat ve hicbir seyi umursamaz biri olup o beyinle yasamak ve onun gozuyle bakmak istiyorum olaylara. Cok degil bu istegim  biliyorum ama bir turlu gecemiyorum bu rahat insan haline. Cok zorluyor  benim ince eleyen sik dokuyan beynim beni. Onu dusun bunu dusun, dusun dusun b.....  isin olayina variyor ama yine de dusunmekten vazgecemiyorum.

Halbuki diyorum ki fazla dusunmeyen, arastirmayan, gozlemlemekten coktan vazgecmis bir hale donussem bos bos  etrafa baksam ama ne oldugunu anlamaya calismasam kimin ne dedigi umurumda olmasa bir sureligine bu halde yasasam cok mutlu olacagim.

"Insan insanin hem kurdu, hem de yurdudur." diye bir deyim vardir ya o bende "ben kendimin hem yurdu, hem de kurduyum" diye isliyor. Kurt gibi kemiriyorum beynimi, yoruyorum sora sora. Halbuki birak her sey yoluna gitsin sana ne. Olumsuzsa bazi seyler ben degistirmeye yirtinmadan, kendimi paralamadan olur mu efendim? olmaz..


Neler vermezdim su yukardaki sapsal gibi uyuyabilmek icin.

Iste bugun karar verdim en azindan sirf bu gunluk dusunmemeye calisacagim, sadece kabul edecegim. Gozlem yok, degistirmeye calismak yok, yamukmus deyip duzeltmeye calismak yok, yok vallahi bugun kapaliyiz hic bir sey yok...

O LA LA! 

2 yorum :

  1. Dediğinizi tüm gün gerçekleştirebildiniz mi merak ettim ama bende kendimin kurdu olarak sanmıyorum diyorum :) "İnsan insanın hem kurdu hem yurdudur" cümlesini ilk kez duydum ve çook beğendim. Doğru söze diyecek birşey yok Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ayyy ayy sevsinler yorum gelmis bana ve ben acemisi oldugumdan bu islerin gormemisim gecikmisim okuruma ozurler efendim pekcok kereler. Hakikaten saka bir yana da ilk yorumum ve beni cok mutlu etti.
    Dedigimi gerceklestiremedim ama sizin rejimlerinizden birini basardim ve sonuc harika.
    Sevgiler cok cok

    YanıtlaSil