Cumartesi, Mart 22, 2014

Bugun kizimin dogum gunu

Bundan 26 sene tanistim onunla, hayatimin en buyuk askiyla..
Bugun askimizin 26 senesini kutlayacagiz sukrederek bunu yasayabildigimiz icin. Biz her sene cok keyifle yoksa var ederek, varsa daha cok katarak kutlariz mart aylarini cunku onunla tanistigimiz aydir mart ayi, dogum gunu 22 Mart'tir askimin.

Bu ask hic bitmesin isterim hep biteceginden korkarak bilmem ki neden? Ne gece horlamasi, ne corap firlatmasi, ne romantik olmamasi, ne dis macununu yarisindan sikmasi, ne az konusmasi ne de bana sarki soyletmemesi  bitiremedi bu aski,  guzel Allah'imin izniyle hic bitmesin istiyorum.  Daha coooook uzun yillar yasamak istiyorum bu aski cunku o benim hayatimin aski.

Ben 24 yasindaydim onunla tanistigimda, o ise 3 kilo 900 gram, 50 santim boyundaydi. Boynu babasina benziyordu dogdugunda eyvahhh dedim. Zor bir dogumla kucagima verdikleri cirkin ordek yavrusu benim hayatimin aski oldu.

"Hayatimin aski kizim."

Bugun senin dogum gunun, kucucuk bir bebis olarak basladigin hayat yolculugunda 26 yasina giren kizim; uzun ince bir yola sen kucukken bense ne oldugumu bilmeden ciktigim, dunya kadar yoklugu bunyesinde var etmeye calisan kuzum, kendi yarasini saramadigi halde  akli erdikten sonra hayvanlarin yarasini sarmaya calisan, cocugu olmadigi halde hicbir cocugun incinmemesi icin caba gosteren kucugum, acimasiz gibi gorunen ama acimamak icin sert duran yuregi pamuk kizim, icindeki firtinalari kimseye hissettirmedigi icin umursamaz yasadigi dusunulen, cok hassas olup da dillendirmedigi icin o takmaz ki hicbir seyi! diye dusunulen kizim, benim guzel yol arkadasim..

Seni bana verene her gun sukrettigim kuzum, iyi ki varsin dana gozlum, kinali kuzum. Sevmenin bin turlu hali en onemli arkadasim 50 santimle basladigin hayat yolunda kilometreler kateden kizim dilerim:

-Askla yasarsin,
-Mutlu yasarsin,
-Saglikla yasayip,
-Bolluk ve bereketini paylasirsin,
-Guzel yureginle bir yigin insanin yarasina ilac olursun,
-Herkese iyi olup 100 sene kimseye muhtac olmadan yasarsin,
-Yani benim kinali kuzum iyi ki varsin.

VARLIGINA SUKURLER OLSUN..








12 yorum :

  1. Merhaba
    nice mutlu yıllara hep birlikte ermeniz dileğiyle.Benim kızımda 6 yaşında onun doğum günü de 20 mart.Ben de büyüdüğünde nasıl olacak ilişkimiz diyee merak ediyorum.İnşallah sizin gibi arkadaş olabiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim dileginiz icin, sizede tadina doyulmaz bir iliski dilerim kizinizla. Iki gun gecikmeli olsa da kutluyorum minik kizinizi, sevgiyle opuyorum. Saglikla uzun yasasin.

      Sil
  2. Mukaddes Hanımcığım! yazınızı duygulanarak okudum. Bir annenin kızına sevgisini çok güzel anlatmışsınız. Kızınız için istedikleriniz benim de isteğimdir. Hep böyle mutlu olmanız dileğiyle. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizin yorumunuzu duygulanarak okudum, cok naziksiniz. Cok tesekkur ederim benim dileklerime destek oldugunuz icin. Sevgiyle kalin.

      Sil
  3. Ah bizim kıymetli annelerimiz. Mutluluk peşinizi bırakmasın, nice mutlu yaşlara :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim yorumunuz ve annelerin kiymetini bildiginiz icin. Dilerim mutluluk hepimizin pesinde olsun. Gonlundeki guzelliklerinle saglikli ve uzun yasa sevgili Atmaca.

      Sil
  4. Sevgili Mukaddes, ne güzel anlatmışsın duygularını... Senin vasıtanla kızının doğum gününü kutluyorum. İkinizi de çok öpüyorum. Her zaman mutluluk, sağlık ve neşe sizinle olsun. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim guzel arkadasim, kizim tesekkur ediyor butun dogum gununu kutlayanlara. Hepimiz saglikla ve mutlulukla yasayalim, seninkileri de opuyorum.Sevgiyle opuyorum seni ve cocuklarini.

      Sil
  5. Mutlulukla, sağlıkla, huzurla dolu ve başarıların beraberinde olduğu güzel bir yaş dilerim. Fotoğrafınız o kadar güzel görünüyor ki, yüzünüzdeki tebessüm eksilmeden hayat yolculuğundaki o kilometreleri birlikte yürümenizi dilerim; gün gelir yanyana, bazen arkasından, bazen de önünde bir meşale tutarak.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar guzel temenniler bunlar, ne mutlu etti beni bir bilseniz! Cok duygulandim. Hepimizin yuzu daima gulsun, saglikla ve mutlulukla yasayalim. Gonlunuzdeki guzelliklere en kisa zamanda kavusmaniz dilegimle, sevgiler.

      Sil
  6. Hakkinda yazdiginiz dana gozlu, kinali kuzu benim :) herkese cok tesekkur ederim guzerl dilekleriniz icin. Annem, en iyi arkadasim, seni cok cok cok seviyorum ve hersey icin cok tesekkur ediyorum sana. Next is your birthday lady!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman da aman, sevsinler senin tesekkur yazini. Hayatta oldugum surece daha guzellerini yapmaya calisacagim daima. Tekrar mutlu, uzun, saglikli yillar bebegim. Ben daha cok seviyorum.

      Sil