Salı, Nisan 01, 2014

Secimlerden sonra




Evet sevgili dostlar uzun ve yorucu bir surec bitti dun aksam. Cok yoruldu ruhlarimiz o ne dedi, bu ne dedi diye dinlemekten. Bugun itibariyle gecmisin kapisini kapayip gelecek kapisini acmak icin birbirimize, "Sefkat ve merhamette gunes gibi olalim."



Sahsim olarak soyluyorum ben politikayi ve politikacilari sevmem. Onlar ne olursa olsun biz, 
"Birbirimizin kusurunu ortmekte gece gibi olalim."


Kendimize bir iyilik yapalim bugun itibariyle birbirimizi oldugu gibi kabul etmeye soz verelim, ayri fikirlerde olsak bile birbirimize,
"Hosgorulu olmakta deniz gibi olalim."

Kim ne derse desin biz hepimiz bu ulkenin insaniyiz ve kardesce yasamaliyiz. Kardesler kavga eder, tartisir ama hicbir zaman oldurmek istercesine ofke duymaz birbirine. 
"Hiddet ve asabiyette olu gibi olalim."

Dinimiz ve inanclarimiz geregi kibirlenmeyelim birbirimize, en ufak bir fikir ayriliginda hitap seklimiz "Sen zaten ne bilirsin ki geri zekali?" diye baslamasin konusmalarimiz.
"Tevazu ve alcak gonullulukte toprak gibi olalim."

Bizim ozumuzde zaten var olan yardim etmeyi ve ederken alacagin karsiligi dusunmeden comertligini sergilemeyi tekrar hatirlayip, hatirlatip etrafimizdakilere,
"Comertlik ve yardim etmede akarsu gibi olalim."

Ulkemin insanlarinin iyi seylere layik oldugu inanciyla, 
KARDESCE
 UMUTLARIMIZLA
VICDANLI
ADALETLI OLARAK
BARIS ICINDE
OZGURCE...
yasamak istiyorum hep birlikte secimlerden sonra.

Dunle beraber gitti dune ait ne varsa, bugun yeni seyler soylemek lazim. Hz. Mevlana

Not: Yukardaki siyah puntolarla yazilmis sozler, Mevlana'nin 7 ogudunden alinmistir.




11 yorum :

  1. Ne kadar güzel söylemişsin, keşke ülkemizi yönetenler de senin düşündüğünün %1 i kadar anlayışlı ve birleştirici olabilseler :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz caba gosterseler her sey daha guzel olacak ama onlar baska seylerin pesinde maalesef. Begenmeniz ve yorumunuz cok mutlu etti beni. Tesekkur ederim. Sevgilerimle

      Sil
  2. çok güzel yazmışsınız birlik içinde, ayrımcılık yapmadan, yasaklar olmadan yaşayalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umuyor ve tum kalbimle diliyorum butun yazdiklarimi bizler icin.Sevgili adasim tesekkur ederim yorumun icin, begenmense ayri bir keyif verdi. Sevgilerimle.

      Sil
  3. Merhaba Mukaddes Hanım :) Gerçekten çok yorucu bir süreçti, neyse ki bitti. Bizim için bitti ama korkarım, çok kişi için yeni bir mücadele başlıyor. Herkes sizin benim gibi değil, kaybetmeyi sindiremiyorlar. Face'de ateş püskürüyorlar. Sizin bu yazınız onlara küfür gibi gelir, hiç görmesinler :)) Bildiğiniz gibi değil. Bu millet nasıl sakinleşecek bilmiyorum. Bu arkadaşlar da Hz. Mevlana'dan sözler paylaşırlardı ama hepsini unutmuşlar. Yazınız çok güzeldi, yüreğinize sağlık :) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Sevgili Rabia Hanim, inanin benim kendi arkadaslarim bile dediginiz gibi sevmediler yazimi. Ortada cok kotu bir yangin var ben de dedimki korukle gitmeyeyim uzerine ama herkes su anda her seyi unutmus durumda. Begenmenize sevindim yazimi cok tesekkur ederim. Sevgilerimle...

      Sil
  4. Ayrımcılık yapılmasa çok güzel olur, ama maalesef bunların hiç biri olmuyor ve olması da bir hayli zor..

    YanıtlaSil
  5. O konularda maalesef cok onyargiliyiz ama umut etmek ve denemekten baska caremiz yok gibi gorunuyor. Yorumunuza cok tesekkur ederim, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar dogru seyler yazmissiniz, bravo hakikaten bu secimler sonrasi cok ihtiyacimiz var bunlara.

    YanıtlaSil
  7. Hakikaten hissettiklerim ve dusunduklerim bunlar cok kisinin hosuna gitmese de. Kavga ederek cozemedigimize gore hicbir seyi, barisarak cozum getirelim diye dusunuyorum. Tesekkur ederim yorumunuz icin. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil