Çarşamba, Nisan 30, 2014

AYSE ARMAN roportajinin devami


M.T.- Ayse'cigim dun icin kusuruma bakma bu kadar yogun duygulari kaldirmam guc olacakti o yuzden bugune birakalim dedim. Senin icin cok guzel pastalar yaptim, cayimizda var hem icelim hem muhabbet edelim, bir de artik seninle hanimli konusup araya resmiyet koymak istemiyorum ne dersin?

A.A.- Ne demek Mukaddes'cigim tabi ki olur.
M.T.- Sen benim icin Turkan Saylan ve Duygu Asena'dan sonra ornek aldigim kadinlarin basindasin cok ama cok takdir ediyorum seni., yillardir sapigin gibi her yazinin takibindeyim. Aman simdi ben uzatir da uzatir, seni taaa 15 sene oncesinden baslarim ovmeye o yuzden iyisimi sen sor ben soyleyeyim seksi ve tatli kadin.
Ayşe Arman
A.A.- Ablalar evlenmisti ve sen o donemlerde ne oldun?
M.T.- Inan bana tam bir serseri oldum, erkek cocuk olsam ne yapacakti ailem bilmiyorum. Calisiyorum, is cikisi arkadaslarimla eve ugramadan bir yigin yerde geziyorum sonra korka korka eve donuyorum, yiyorum bin turlu azari ama ertesi aksam yine ayni hikaye devam. Bu arada sene 80-85, kiz arkadaslarimin anneleri beni "kaka" kiz ilan etseler de takmiyoruz gezmelere devam.

A.A.- Off ya samimiyetine guvenip yokmu artik ask diye bagiracagim, aaa yeter bayildim dramdan!
M.T.- Olmazmi var tabi ki hatta cok komik bir hikayem var hemen anlatayim. Harbiye'de calisiyorum o zaman Avrupa Basketbol Sampiyonlugu Abdi Ipekci Spor Salonu'nda oynaniyor. Cok samimi kiz arkadasimla Yunan basketbol takimindan 2 oyuncusuyla tanistik, Macka Parki'nda oturuyoruz dakika bir gol bir herifler otele gidelim diyor, ben elimi yumruk yapip family boxing, family boxing diyorum, Turkce'si "Ailemiz sizi dover." demek oluyor. O devirde viski viski deyip duruyorlar bilmiyorlar ki biz ahlakli olsun isteriz sporcumuz. Yani kisacasi adamlar gelmisken iki citirla alem yapalim diyorlar bende salak gibi family boxing, family boxing diyorum, valla yillarca gulduk arkadasimla o halimize. Meraklananlara duyurulur ne otele gidildi ne viski icildi, valla oyle seylerle hic derdimiz yoktu. Gezelim tozalimdi bizim isimiz.
Ayse cok guluyor!

A.A.- Alemsin vallahi ben kendimi deli bilirdim sen de az deli degilmissin! eee?
M.T.- Yillar boyle geldi gecti ben liseyi bitirdim, universite sinavlarina hazirlanacagim inanmazsin ama ilk askimla bir yerlerde karsilastim ve tekrar kiprasti bu ask ve bir yigin olaydan sonra evlenme asamasina geldik. Detaylara girersem gunlerce surecek o yuzden kisa anlatacagim canim. Evlendik, evlendigimiz gun ilk askim hastaydi, ignelerle ayakta duruyordu. Birkac ay sonra bir bebegimiz olacagini ogrendik, her sey olaganustuydu doguma kadar. Dogum icin hastaneye yattim ilk ask beni ziyarete geldi vucudunda parca parca morluklar var, ben hastaneden ciktim ilk ask hastaneye yatti ve 45 gun sonra melek oldu.

Daha anlatmami istermisin kizimin bir kere baba diyebildigi hakikaten abim gibi sevdigim enistemin birkac sene sonra melek olusunu, 34 yasindan sonra 9 yasindaki kizimla hic kimseyi tanimadigim bir kitaya yeni bir yasam kurmak icin geldigimi, kurarken anamdan emdigim sutun burnumdan geldigini, geldikten 6 sene sonra yine 43 yasindaki abimin bir kaza sonucu komaya girdigini simdi hicbir seyi hatirlamadigini sol tarafi felcli yasadigini ama yine de yasadigi icin Allah'a her gun sukrettigimizi.

Her firtinada "SELVI" olun ve daima "SUKREDIN" diye yirtinmalarim iste bu yuzden...

A.A.- Ben baska bir sey sormak istemiyorum cunku korkuyorum, bu roportaj icin sana cok tesekkur ediyorum bayan SELVI. Dilerim direncin ota boka dirlanan insanlara ornek olur.
M.T.- Ben sana cok tesekkur ederim meslegindeki dobra durusun, seksi sevgili, guzel anne ve dogru insan oldugun icin.  Saglikla uzun yasayalim hepimiz.

GIDENLERIME SELAM OLSUN
BITTI...
Hamis: Gorsel tabi ki alinti, Ayse Arman benim kurgumdur.

10 yorum :

  1. ve damlalar süzüldü yanakladan......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiyamam sana ben, kendine soz ver cok hassas olmayacagina dair... Sevgilerimle.

      Sil
  2. İnan ne diyeceğimi bilmedim. Şimdi daha anlıyorum her zaman sağlıkla mutlulukla yaşayalım demeni... Gözlerim dolu dolu... Sen ne güçlü kadınmışsın asi arkadaşım.. Çok öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
  3. Tesekkur ederim duygularimi duygularina katip hissettiklerimi hisssedip paylastigin icin. Gozlerinden operim , saglikla, sevgiyle ve uzun yasayalim hepimiz. Direncini hic kirmasin bazilarinin kaba elleri, dilleri ve gonulleri. Ben de operim cok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen nasıl bir duygudaşsın arkadaşım ya... Cevaben yazdığın şu kelimeler nasıl bir duygu yoğunluğu ile kaleme alınmış böyle ... Benim için dilediğin güzel dilekleri ben de senin için diliyorum. O kaba eller, diller ve gönüller senin de yüreğini hiç kırmasın. Sevgiyle öpüyorum...

      Sil
    2. Sende oylesin o yuzden anliyoruz birbirimizi. Cok tatlisin tesekkur ederim destegine. Bende sevgiyle opuyorum.

      Sil
  4. Ne diyeceğimi bilemedim. Güçlü oluşunu hayran kaldım. Bundan sonra güzelliklerle dolu bir yaşam diliyorum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Hepimize cok guzel, saglikli ve mutlu yasamlar olsun perim perim. Tesekkur ederim gucume gosterdigin takdir icin, agacin yapraklari cikiyor, o halini de gonderecegim sana. Sonra da ismini ve eminim dallarini. Saglikla ve uzun yasa sevgili bahceperisi, tabi ki mutlulukla.

    YanıtlaSil
  6. Ay Mukadessciğim olamaz bu kadar keder, üzüntü peşpeşe:((gerçekten üzüldüm dilerim bu anlattıkların yaşadığın son üzüntüler olsun, bundan sonra senin de, kızının da yüzü hep gülsün....
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat bazilarina biraz hoyrat davraniyor diyelim, baska yapacak bir sey yok. Rahmetli annem derdi ki "Allah dagina gore kar verir." sanirim beni oldukca saglam bir dag olarak gordu guzel Allahim. Allah cocugumu saglikla uzun yasatsin diye dua ediyorum, hepimizin yuzu hep gulsun insallah, sevgilerimle.

      Sil