Salı, Nisan 08, 2014

Ben bilmem valla melekler istiyor...

Efendim hepinize merhabalar,

Mektup kivaminda baslasin istedim bu yazim, ozledim cunku mektuplasmayi.
Nasilsiniz diye baslayan mektubuma dilerim sihhat ve afiyettesinizdir diyerek devam edip asil konuya geleyim diyorum.

Oncelikle mektubu okumaya baslamadan once "bir dilek tutun" cunku okuyan herkes melekleri tarafindan odullendirilecek ve cok istedikleri bir seyin gerceklesmesi icin yardim gorecek.

Nerden mi biliyorum? cevabi bende sakli...

Asagidaki listeyi melekler kendi hayatimiza uygulamamizi istiyorlarmis, yabanci bir dergide okudum cok sevdim ve ingilizcem yettigince evirdim cevirdim sizlerle paylasmak istedim. Umarim seversiniz... 



Benim hic fikrim yok melekler istiyor bunlari yapmamizi
Kendimizin biricik olduguna inanalim,
Hayatimiza mucizeleri davet edelim,
Sihirli kanatlarimizi kendimiz yaratalim,
Enerjimizi hep iyi seylere kullanalim,
Hayatimizi mutluluk, huzur ve ask ile dolduralim,
Her gunu gulerek ve sarki soyleyerek kutlayalim,
Hayal bahcemiz olsun kime ne! biz ekelim biz bicelim hayallerimizi,
Bir kac dakikaligina bile olsa her gun dans edelim,
Yeni tanistigimiz insanlarin guzel taraflarini bulup bunu onlara soyleyelim,
Agac kucaklayalim, cicek koklayalim, birbirimize sarilalim ve hissedelim ne cok ise yaradigini bunlarin. 





Hemen daralmayin cok sey istemiyorlar bence

Sirlarimizi kimseye soyleyemeyiz ama meleklerimizle paylasalim,
Buldugumuz her bos topraga cicek ekelim,
Uzuntulerimizi kuslara soyleyelim bizden alip onlari cok uzaga gotursunler,
Siir yazalim arkadaslik, kader ve affetmek hakkinda,
Cimlere uzanip oylece kalalim biraz rahatlayalim,                                          Yardim edelim, eder etmez unuturcasina,   
Yapabilirsek kisacik  seyahatler yapalim,
Gulumseyelim tanimadigimiz insanlara bile, 
Bir kez  olsa bile muhakkak gunesin dogusunu izleyelim,
Dolunayin enerjisini olumlu hissetmeye calisalim,
Her derdin ilaci sevgi, asla ihmal etmeyelim sevmeyi her canliyi,
Kayan bir yildiz gordugumuzde baska insanlar icin de iyi seyler dileyelim,
Kanatlarimizi ozgur birakalim bizi alip gotursun bazen kimsenin bilmedigi yerlere,
Arkamizdan gelenler icin gectigimiz yollari aydinlatalim,
Hayatta herseyin iyi gitmesinin  mumkun olduguna inanalim ve inandiralim...



Ben bilmem valla, melekler istiyor...

14 yorum :

  1. Canım benim çok güzel bir paylaşım olmuş, yüreğine sağlık. umurım herkes meleklerin istemiş oldukları uygulayabilir. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kisinin bile hayata bakisini olumlu hale getirebilirsem ne mutlu bana sevgili Nermin'cigim. Seviyorum etrafimda mutlulukla gulen insanlar gormeyi, layigiz cunku bu guzelliklere. Saglikla, sevgiyle ve mutlu yasa sevgili arkadasim.

      Sil
  2. Yazınız da dilekleriniz de çok güzel.
    Affiniza sığınarak bir tavsiyede bulunmak isterim. Blogunuza devamını oku özelliği ekleseniz blog hem de hızlı açılır hem de bloglar daha az yer kaplar.
    Nasıl mı yapılıyor? Onu da anlatayım.
    Blog düzenlemeye girin, üst tarafta video ekleme butonunun hemen sağında kesik sayfa işareti var. Imleci ayırmak istediğiniz yere tikladiktan sonra o işareti tıklayın. Böylece devamını oku özelliği eklenmiş olur.
    www.yemekdeyemek.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hakki Karadeniz hos geldin benim sayfama, sefalar getirdin.Oncelikle cok tesekkur ederim yorumun ve tavsiyen icin. Inan gunlerdir ugrasiyorum ve hatta 2 kez bloguma darmadagin etmek pahasina da olsa yapamiyorum devamini oku ve bunlarda ilginizi cekeri. Sizin yonteminizi denedim ilk yaptigimda oldu ama Ingilizce cikti, sonra degistirmeye calistim ve dun denedim olmadi yine.Simdi profesyonel birinden yardim alacagim ama bildiginiz baska bir yol varsa lutfen e-mail atar misiniz.mukaddestiryaki@gmail.com
      Sevgilerimle

      Sil
    2. Şimdi biraz işim var. Ama mutlaka bugün dönüş yaparım size. Elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışırım. Teşekkürler

      Sil
  3. Günaydın, bugün erken saatte açtım bilgisayarımı. İlk sizin yazınızı okudum. Düşündüm de melekleri de şeytanı da biz mi yaratıyoruz acaba. Duygu ve düşüncelerimiz bazen melekler gibi bazen de şeytana papucunu ters giydirir nitelikte. İyiyi de kötüyü de içimizde barındırıyoruz. Ama bana sorarsanız sizin içinizdeki melek daha baskın gibi. O kadar pozitifsiniz ki bana her zaman yazdıklarınız iyi geliyor. Neşeli bir gün diliyorum, size ve bu yazıyı okuyan herkese :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogru soze ne denir ustadim, yapmissiniz tahlilinizi ve kesinlikle dogrusunuz ikisi de biziz aslinda.Yazdiklariniza sonuna kadar katiliyorum ve yazmassam catlarim benim icin dusundukleriniz pek mutlu etti beni. Allah'ta sizi daima mutlu kilsin. Sevgilerimle.

      Sil
  4. ay harika sabah sabah bir pozitif enerji, mutluluk hissettim valla elinize sağlık. mutluluğu başkalarında arama kendini sev yeter :)

    YanıtlaSil
  5. Ne mutlu bana sana kendini boyle hissettirebildiysem, sevindirik oldum. Kesinlikle dogru teshis kendini sev yeter, gerisi geliyor zaten. Sevgiyi kucak kucak yasaman dilegimle.

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş bir yazı gerçekten :) Bu arada misafir yazarlık yazınızı sabırsızlıkla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  7. Begenmenize mutlu oldum, tesekkur ederim. O konuda anlastik mi? bekliyor musunuz gercekten? Anlastiysak sayfaniza yakisir guzel bir yaziyla huzurlarinizda olacagim, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk olsun sayfama yakışır mı ne demek :( Ben yazılarınıza hayran olduğum için böyle bir şey rica ettim zaten sizden. Sizden ses çıkmayınca da ben vazgeçtiniz zannettim. Demek oluyor ki anlaştık o zaman :) Heyecanla bekliyorum yazınızı, kocaman sevgiler... :)

      Sil
  8. Kuşlar konusunu sevdim. Hiç aklıma gelmemişti. Gerçekten doğa ile bağınız olursa herşey daha farklı olur. Farkındalığınız artar. Ben böyle düşünüyorum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben iyi kus olurum ve sir tutarim bilesin istedim. Doganin gucu hicbir seyde yok hakikaten, kizim kucuktu her firsatta agaca sarilir anlatirdim neden yaptigimi, bir gun dediki bana utaniyorum sana deli diyecekler diye dedi, hala guleriz buna. Ne varsa dogada var, benden daha cok sevgiler.

      Sil