Cumartesi, Nisan 19, 2014

INANMIYORUM BRAD PITT KARSIMDA

Gecen New York'ta olmam gerekiyordu, bir is gorusmem vardi ve erken saatteydi. Sabahin erken saatinde oraya gitmek icin ciktigim yolda soyleniyordum kendi kendime bu saatte is gorusmesimi olur diye, eger bu erken cikmanin bana hayatimin surprizini yapacagini bilseydim hic uyumadan, yuruyerek bile olsa giderdim oraya homurdanmadan.

Sukurler olsun ki gorusmem cok guzel gecti ve uzerimden tonlarca yuk kalkmis bir rahatlamayla donuse gectim. Metroyu alip, oradan da otobuse binip New Jersey'e gelecektim. Metroyu almak icin karsiya gecmem gerekiyordu ve ben karsiya gecmek icin yesil isigin yanmasini beklerken sokagin basinda toplanmis bir kalabalik gordum. Polisler falan vardi etrafta, eyvah! kotu bir seyler olmus diye dusunurken isik yandi ve kendimi attim karsiya. Insanim merak ettim ne oldugunu soyle bir kafami uzattim bakmak icin amanin dostlar kimi gorsem iyi? 40 yil dusunseniz akliniza gelmez, benim de gelmezdi. Karsimdaki kisi, evet gordugum kisi benim bitmeyen askim Brad Pitt'ten baskasi degil, film cekiyorlardi. Gozlerime inanamiyorum, sabah sabah is gorusmesimi olur diye homurdanarak gittigim New York'ta Brad Pitt'i goruyorum.
Bu nasil bir asalet allahim, insan bu kadar yakisikli, karizmatik, sevimli, sempatik uzun lafin kisasi bir insan bu kadar "her sey" olur mu?


Gozlerim buyuktur daha da buyuyor

Omrumun 30 senesinin bitmeyen aski, cirkin kadin Angelina Jolie'nin kocasi, benim olmasi gereken 6 cocugun babasi, gun gectikce ruhuyla beraber yuzunun daha da anlamlastigi Brad Pitt onumde. Cimdikledim kendimi bu gordugumun ruya olmadigini anlamak icin ohhhhhh! cok sukur gercekmis.
Korumalar ve polisler resim cektirmiyor ve Brad'in oldugu yere cok yaklastirmiyorlar ama onu uzaktan gormek bile tahmin edemeyeceginiz bir mutluluk benim icin. Bir ara oturdugu sandalyenin uzerine cikip etrafta bekleyen insanlara el sallayip hepinize tesekkur ediyorum gosterdiginiz sevgi icin demez mi, bayilacak gibi oluyorum. O arada gizlice resim cekmek icin cikardigim telefonum kut diye yere dusuyor ve ben alip resim cekene kadar o iniyor sandalyeden.
Beni biraksan orda onun oldugu yerde gunlerce ac susuz bekleyebilirim o kadar seviyorum onu ama korumalar artik dagilmamiz gerektigini soyleyince herkes gik cikarmadan dagiliyor. Ben bir yandan onu gormenin mutlulugunun sarhosluguyla sapsallasirken, bir yandan da  kadar kisami surecekti uzun yillarin aski diye dusunup son bir hamleyle yirtinarak hoscakal Brad diye bagiriyorum ve ne oluyor biliyor musunuz? kulaklarima inanamiyorum ama o cevap veriyor. Sevsinler onun sesini, asaleti sesine bile yansimis.

Ben senin ugruna olurum, olurum, olurum...


"Ac tavuk kendini ayiklanmis bugday ambarinda gorurmus." ya biraz daha vaktim olsa onu kendime asik bile edebilecegim hayalini kurarak dustum yollara dostlar gormeliydiniz beni. Butun esimi dostumu arayip yasadigim muthis surprizi anlatinca bazilari inanamadi, kizim hadi ordan ya deyip kiskancliktan telefonu kapadi ama ben hic umursamadim. Uca uca geldim eve uyuyamadim dostlar uyuyamadim 2 gun havalara girdim, hayaller kurdum beni farkettigini dusunup kalbim pit pit etti, suratimda bir tebessumle dolastim gunlerce. Tekrar asik oldum ben, vazgecmistim ben ona olan askimdan umut yok diye ama platonikte olsa ben bu aski tekrar yasamaya karar verdim onun ruhu duymasada.

Hayatta mucizelere inanmanin ne kadar dogru oldugunu sukurler olsun guzel Allahim bana bir kere daha ispatladi. Hep derdim kizima ben bir gun burda cok unlu birini gorecegim diye ama hic dusunmemistim onu gorecegimi. New York'ta calistigim yillarda bir iki tane daha Hollywood yildizi gordum ama bu baskaydi, bu hem yildiz hem de hayatimin askiydi. Iste sonunda bir mucize gerceklesti ve ben hayatimin askini tanidim.

Hepiniz icin cani gonulden diliyorum bu duyguyu yasamanizi ve bir gun hayrani oldugunuz platonik ask yasadiginiz sanatcinizi gormenizi, tanimanizi ve bir iki kelime bile olsa konusmanizi...
Gonulden isteyince olurmus, hadi isteyin...


14 yorum :

  1. Ben başka şeyler diliyorum..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senin icin, senin dilediklerinin aynisini diliyorum ve kisa zamanda gerceklesmesini ozellikle istiyorum, sevgilerimle.

      Sil
  2. Hay Allah! bu tür sevinçleri biz de yaşardık ama o zamanlar televizyon yoktu. Artistleri ancak filmlerinde görebilirdi herkes. Beyoğlu'nda İstiklal Caddesinde sevdiğimiz çok artisti ve şarkıcıyı görür ve aynı heyecanı duyardık. Zeki Müren ile aynı kaldırımda yürümek...karşı kaldırımda Türkan Şoray'ı bir binaya girerken görmek. Çok heyecan vericiydi. Hele ki Brad, kimbilir ne yakışıklıydı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off ya o zamanlar onlari gormekde ne heyecandir degil mi? Ben bir kez yeni meshur olmaya basladigi zamanlar Sezen'i gormustum Nisantasi'nda inanin yolumu degistirip onun gittigi yone yurumustum biraz. Buradaki kismi ise uzun bir offffffffffff ceksem, siz zeki kadinsiniz anlarsiniz ne demek istedigimi...

      Sil
  3. Canimsin, sans bazen insana is isten gectikten sonra geliyor diye dusunuyorum. Biliyormusun senin icin daha guzelini diliyorum, en kisa zamanda en cok istedigini gormeni ve konusmani. Bak gerceklesince bana yaz, ayrica baykus hala aklimda unutmadim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ahhaeh yazıyı keyifle okudum bir de utançla :) siz abd'de mi yaşıyorsunuz acaba :)) benim hatlar karıştı yada :))
    B.P benim tipim değil ama sevdiğim bir aktör var jonathan rhys meyers onu görsem aynı sizin gibi hissederdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simdilerde 6 ay orasi, 6 ay burasi yasiyorum sevgili Hazel. Senin begendiginde az karizmatik degil, bence genclerin icinde en yakisiklisi. Umarim bir gun gorursun, hayat bu, ha gonulden istemeyi unutma. Kahkul sana yakisiyor guzel genc hanim. Sevgilerimle.

      Sil
    2. :)) göreyim demi yaaa benim yerime olur da görürseniz yapışın boynuna öpün öpün öpün :P

      Sil
    3. Simdi ben seninkini gorsem ne yaparim biliyor musun? Ozur dilerek yanina gider seni anlatirim ve senin icin resim ya da imza, olmadi ona ait bir minik esya alirim sana postalarim. Olmadi operken "this is for Hazel" diyerek gunah cikartirim ama yine de operim sen merak etme. Kiskirtici guzeller cunku.

      Sil
  5. Aman Allah'ım benim arkadaşım nasıl da mutlu olmuş böyle.... Ben hangi ünlüyü görünce bu kadar sevinirdim bilmiyorum ama senin Brad Pitt aşkına şapka çıkarıyorum... Ben de beğenirim Brad Pitt'i ama bu kadar mı onu kestiremiyorum... Çok eğlendim yazını okurken, bu arada iş görüşmenin sonucunu merak ettim desem ayıp mı etmiş olurum... Öpüyorum, sevgiyle kal canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off ya off zamanlama kotuydu sekerim. Gelmisim 50'ye adamin 6 cocugu var ve asil onemlisi dunya guzeli bir hatun var asik oldugu. Benimkisi kedinin cigere bakmasi gibi oldu. Bir hafta icinde kesin olarak belli olacak gorusmenin sonucu, guzel gecti ama bir iki ufak tefek sorun var. Ben sana yazarim sonucu. Sevgilerimle sekercigim.

      Sil
  6. Çok hoş bir yazıydı, keyifle ve yüzümde kocaman bir gülümsemeyle okudum. Sabah sabah çok iyi geldi, teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  7. Sabah insanin yuzune konan gulumseme cok onemlidir, butun gun etkisi surer. Ne mutlu bana bunu basarabildiysem, ben tesekkur ederim ugradigin ve yorum biraktigin icin. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil