Cuma, Nisan 11, 2014

KIZIM ASIK

Eveeeet dostlar kizim asik, hemde sirilsiklam asik. Nasil guzel bir seymis bu ask bana onu hatirlatti kucuk hanimin aski. Sevgilisinin ismi Carli, nasil velet, nasil capkin, nasil her cicege konan bir kazanova ama ne yapacagim bilmiyorum bizimkisi asik.

Yapacak bir sey yok aslinda aska saygi duymaktan ve din dil ayrimi gozetmeden bu aski guzel bir sekilde yasamalari icin yardimci olmaktan baska.

Her sabah yaptigimiz yuruyuslerde eger damadin evinin onunden gecmezsek bir sekilde bana belli ediliyor gitmemiz gereken yer, hadi gidiyoruz evin oraya sapik gibi dolaniyoruz belki cikarda goruruz diye. Vallahi ben 20'li yaslarimi hatirliyorum bu askla birlikte.

Herkese hirt davranan kizim is Carli'ye gelince pervane gibi donuyor etrafinda.
Damat bazen bizim evin onunden geciyor, bizimki uyuyor bile olsa nasil hissediyor bilmiyorum ama camin onune kendini nasil atacagini bilemiyor, hayran hayran izliyor sevgilisinin gecisini.
BU ASKIN KAHRAMANI
Bu ask inanin ki yukarda anlattigim gibi yasaniyor ama bir farkla, yasayan benim kizim degil, kizimin kopegi, evimizin kucuk prensesi ginger (cincir). Zencefil anlamina geliyor cincer, dunya guzeli, akilli mi akilli kucuk cincir asik. Hem de deli gibi asik. 

Kizimiz bircok disinin yaptigi gibi yanlis adama asik ama ne yapalim gonul ferman dinlemiyor, her sabah cekistirildigim dogru damadin evine, onun icin oralarda bekliyoruz vallahi dogru.
Bu ask maalesef yakinda bitecek kizimin haberi yok cunku tasiniyor prensesimin sevgilisi, bakalim sonrasi ne olacak.
Umarim Carli'nin yerine cok daha iyi bir kopecik gelirde kizimin gonul acisi uzun surmez.
Ahh ask sen nelere kadirsin.

17 yorum :

  1. Aman Allah'ım ne tatlı şey Ginger... Hayırlısı Sevgili Mukaddes... Evet doğru söylüyorsun aşk nelere kadir... Sevgiler arkadaşım... Çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablasi sen onu tanisan bayilirsin cok seker bisey o. Biliyormusun bana hakikaten yaptiriyor bunlari. Yazilarim geliyor degil mi sekercigim, umarim derin bilgilerimle ve oynadigim kodlarla baska bir halt yememisimdir. Sevgiyle cok opuyorum seni ve cocuklari.

      Sil
  2. Canım benim yazıların gelmiyor ne yazık ki, ben seni google bildirimlerinden takip ediyorum... Neden olduğunu bilmiyorum ama ben de görünen son yazın kör olmayasıca stres. Bundan sonrakiler görünmüyor...Öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. yasemin yondem11 Nisan 2014 23:06

    Ben de(bircok disi gibi yanlis adama asik) tespitine katılıyorum mukaddes abla..ama Allah tan hayvanlarinki husranla suçlananamiyor:) kizini mincikla benim icin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen cok tatlisin, maalesef o yanlis adam kismini hepimiz yapiyoruz, sen sakin uzme kendini. Seviyorum seni ve dunya guzellerini. Ben kizimi minciklarim sende seninkileri op benim icin. Sevgilerimle.

      Sil
  4. Ne yalan söyleyeyim ilk başta heyecanlı bir aşk filmi izliyor hissine kapıldım. Gerçek kızınız zannettim. Meğerse sevimli köpeğinizmiş.
    Bu arada site cidden çok güzel olmuş. Yerleşim gayet iyi.
    Dikkatimi çeken bir şey var. Yazı başlıklarında bilerek mi Türkçe karakter kullanmadınız, yoksa sistem mi kullandırtmadı.
    Örneğin bu yazının başlığı Kızım Aşık değil de Kızım Asık olarak çıkmış.
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok asik benim kizim Sevgili Hakki Karadeniz cok. Valla ne yalan soyliyeyim sizi okuyunca haberim oldu, ben bilmeden bana yardim eden guce sukurler olsun diyorum. Size bravo valla hem guzel yemekler, hem teknik bilgi donanimi, tebrik ediyorum sizi. Sevgiyle yasayin.

      Sil
    2. Ben teşekkür ederim, yardımcı olmaya çalışıyorum sadece:-)))

      Sil
  5. Yanlış adamdan yakında kurtulduğuna göre - her kaynana gibi, içten- seviniyorsun. Bir yanda da üzüldüğü için onu avutman epey zamanını alacak. Yine o şanslıymış. Baksana adam gidiyor. Bir şeyler olmadan. İnsan olarak bizler daha sıkıntılıyız, öyle değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keske butun insanlar ozellikle erkekler karsilarindaki bitti diyince saygi duyup gidebilseler. Zorla guzellik olmayacagini kabul edebilseler her sey cok daha guzel olacak ama kucuklugunden beri sisirilen ego musaade etmiyor sanirim. Bak simdi icimden, gonulden isteyen herkese cok guzel bir ask diledim. Sevgilerimle guzel Perim.

      Sil
    2. Ben buna: "Amin." derim.:)

      Sil
  6. Ahh ne güzel duygudur aşk.. Bir de karşılıklı olduğunda tadından geçilmez :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz ahh dediniz ya ben de ahhh ahhh diyerek sizi cok hem de pek cok onayladigimi ifade etmek istedim. Ask icin olmeli ask o zaman ask diyormuyuz beraber? Her isteyene cok guzel bir ask diliyorum. Yorum icin tesekkur ederim sevgili Juliette.

      Sil
  7. yerim ben onu aşk herkese lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de sana katiliyoruz ablasi ask kesinlikle herkese lazim. Herkesin gonlundeki aski yasamasi dilegimle, tesekkur ederim yorumun icin. Sevgilerimle.

      Sil
    2. Cok hossunuz yaa, bi köpegin yasadigi ask heralde anca bu kadar güzel anlatilabilirdi bayildim :)

      Sil
    3. Teyzesi inan bana aski tasindi ama her gun yine o evin onune gidiliyor ve etraf kolacan ediliyor, abartmiyorum ariyor askini. Ask nelere kadirmis goruyor musunuz.Tesekkur ederim guzel yorumunuz icin. Sevgilerimle.

      Sil