Perşembe, Nisan 17, 2014

MAALESEF NEFRET EDIYORUM

Duygularimiz var kizmak gibi, sevmek gibi; bazen ofkelenmek bazen nefret etmek gibi. Ben kendimi bildim bileli nefret duygusunu hicbir sekilde barindirmak istemem bunyemde. Sevmiyorum ben o duyguyu, bana sorarsaniz insani zehirleyen bir duygu, hastalik yayiyor vucuda.
Ne nefret eden insanlari istiyorum yasamimda ne de nefret etmeyi herhangi bir seyden. Affedici olmayi seviyorum ben, hosgoru vazgecmedigimiz duygumuz olsun istiyorum birbirimize karsi ama bazi ozel durumlar var ki elimde degil engel olamiyorum nefret duygusuna.

Cocuklari calistiranlardan

Bir cocugun gecenin bir yarisinda sokakta calgi calip yalin ayak kocaman insanlari eglendirmeye calismasini hakli gosterecek yeterli bir aciklama var midir sizce? bence yok. Yasitlarinin normal sartlarda yatakta oldugu bir saatte kucucuk ve kirli elbiseler icinde bir cocuk, yaninda bir cocuk daha, olmadi yasca buyuk olaninin kucaginda bir bebekle masa masa dolasmasina ve dilenmesine sebep her neyse ve her kimse nefret ediyorum onlardan. Bu durumu kabul edemedim uzun yillardir, olene kadar da edebilecegimi sanmiyorum.Allah askina yanlis mi dusunuyorum, nefret edilecek insanlar degil mi o kucucukleri kullananlar? 


Sokaga hayvan birakanlardan
Biz var ya biz insanlar, bence doganin en bencil canlilariyiz. Kendi cikarlarimiz icin her canliyi gozumuzu kirpmadan yok edebiliriz.
Yahu sokaga cikmaktan korkar oldum birinin gozleriyle karsilasacagim diye. Gittigim yerlerde sokaga birakilmis hayvanlari gordukce icim parcalaniyor, her seferinde aglayarak donuyorum eve. Almayin yahu almayin cocugunuza, esinize ve sevgilinize sirin gorunmek icin bir kediyi ya da bir kopegi. Sizi sevip sevip sonra olmadi diye biri terk ettigi zaman sokaga birakilmadiginiz halde aci cekiyorsaniz, o zavallilarin aci cekecegini, canlarinin yanacagini ve sokakta yasayamadiklari icin olebilecegini dusunemiyor musunuz?
Iki gonlunu eglendirmek icin al bir canliyi sonra olmadi koy sokaga vicdansizca, ben boyle insanlardan da nefret ediyorum maalesef.

.
Siz bu konuda ne dusundugunuzu benimle paylasirmisiniz, belki anlayabilecegim ve beni nefret etmekten vazgecirecek bir aciklama gelir.
Sevgi dolu bir dunyada yasamak dilegimle.

4 yorum :

  1. Bu keşke mümkün olabilse, Sevgili Mukaddes Hanım. Bahsettiğiniz konularda sizi rahatlatacak hiçbir açıklama olamaz. Bu durumlar insanlığın yüz karası. Yine de iyi dileklerle yaşamaya devam etmekten başka çaremiz yok :)

    YanıtlaSil
  2. "insanligin yuz karasi" dedikten sonra baska soze ne hacet. Vallahi utancimiz bu durumlar, alnimiza surulen kara lekeler. Butun insanliga ait iyi dileklere devam, yapacak fazla seyimiz yok. Bu arada sizinle bu hafta fazla mesajlasamadik ozlendiniz, bilin istedim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Yüreği sevgi dolu arkadaşım, söylemiş olduklarına harfiyen katılıyorum ama Rabia Hanım'ın da dediği gibi seni rahatlatamıyorum. Ne yaparsak yapalım o çocuklar küçük yaşta çalışmaya o hayvanlar da sokağa terkedilmeye devam edilecekler. Keşke herkes senin gibi düşünse ama ne yazık ki çok az senin gibi düşünenler. Sevgiyle öpüyorum arkadaşım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nermin'cigim inan duygularim aynen yazdigim gibi, nefret ediyorum vallahi. Bu kadar vurdum duymaz olursa insanlar her seye karsi daha ne kotulukler gorecegiz bakalim. Umudumuzu yitirmememiz dilegimle bende cok sevgiyle opuyorum seni sekercigim.

      Sil