Perşembe, Nisan 24, 2014

MUCIZE CILT KREMI

Merhabalar benim hepsi birbirinden guzel kadin arkadaslarim. Bugun kisacik ama cok faydali olacagini dusundugum bir bilgiyle karsinizdayim.
Malumunuz hepimiz cildimize cok onem veririz, bir yigin para harcariz bakim kremlerine daha guzel bir cilde sahip olalim diye. Ben bir formul buldum mucizeler yaratiyor.

- Nerden mi buldum?
- Dr. Mehmet Oz'un bir yazisinda okudum.
- Nasil bir formuldur acep?
- Cok basit ve sifir masraf. Elinizdeki malzemelerden faydalanacaksiniz.
- Ben denedim mi diye soracaksaniz, haydi sor sor?
- Evet  her sabah uyaninca denedim.
- Simdi artik yeter ama vereceksen ver su tarifi dediginizi duyar gibiyim...
- Tamam tamam hadi hemen alt satira bir goz atin, tarif orda.

MUCIZE GUZELLIK BU FORMULDE

Evet formul sudur sevgili arkadaslarim: Her sabah yuzunuze surdugunuz kreminiz var ya onun icine 1-2 damla limon suyu damlatip, karistirin ve yuzunuze oyle surun. Bir gunde sonuc bekleyen olursa aaaaaaaaa! olmaz oyle sey bir iki hafta deneyin.
Haksiz degilim degil mi sifir masraf, kreminiz vardir zaten yoksa hemen alinip uygulansin bu formul, saka bir yana cok ise yariyor.

Bizde oyle estetige bosuna para harciycak goz var mi? sagolsun doga ananin eczanesi.
Sonuclari bekliyorum hepinize sevgilerimle...

8 yorum :

  1. Hemen deneyeceğim, çok kolaymış teşekkürler. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim cok memnun kalirsin, cocuklar oyuncakci teyzelerini guzel gorsunler. Sevgilerimle ...

      Sil
    2. nasıl bir günde etkisi olmuş ama değil mi.

      Sil
    3. Hahhahhaaaaa seni ornek model gostermek lazim, hem de nasil etkili olmus 1 gunde. Sana krem lazim degil canim benim kendin guzelsin.

      Sil
  2. Mukaddesciğim kuru ciltler için de uygun mudur acaba? Limon olunca tereddüt ettim açıkçası... Asitli ya tahriş falan yapar mı sence... denediğin için danışıyım dedim. Bu arada yazıların hala benim takip listeme olmana rağmen görünmüyor.. Öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel soyle yapalim senin kremin yagli olmasi lazim, icine 1 damla koy dene bakalim tahris yapmaz merak etme ama damlayi azalt. Ben menopoza girmeden once kullanirken kuru olmasina ragmen cildime iyi geldi ama menopoz anormal kuruttu cildimi o zaman biraktim. Benim su nadide blogumun icinde neler donuyor bir bilsen sablonlarla ugrasmaktan, senin sayfanda cikmiyorum, kendi blogumu yok ettim gecen aksam sabaha kadar zor toparladim. Arkadasin habire kurcaliyor sekerim Allah sonumu hayir etsin. Sevgiyle opuyorum.

      Sil
    2. Canım benim, bir arkadaşım şablonlarla fazla oynama dedi bana. bir keresinde benim bloğumda kayboldu bir hafta sonra yeniden geldi... Ben kendi adıma çok anlamıyorum şablon düzenlemekten bu nedenle şablonla oynamayı kestim artık... Bloğunu kaybedip bizi sensiz bırakmak istemezsin değil mi... Sevgiyle öpüyorum...

      Sil
    3. Kendimi bilgisayar muhendisi ilan ettim, iki tane bisey becerince Allah yeniden sablon bile yaparim havalarina girdim ama gordum gorecegimi. Tesekkur ederim iltifatlarin icin sekercigim, insan kendini iyi hissediyor boyle seyler okuyunca. Bende sevgiyle opuyorum canim.

      Sil