Pazartesi, Haziran 30, 2014

Mubarek ramazan ayinda kopek katliami

Cok uzgunum yine bir hayvan katliamini okudum ulkemizde, hem de mubarek ramazan ayinda. Mersin"de 23 tane kopegin toplu halde cesedi bulunmus icim parcalandi.

O kadar cok sey yazmak, o kadar cok sey haykirmak geliyor ki icimden yemin ediyorum size yaptiranlara da yapanlara da lanet okumak geliyor hic tarzim olmasa da.

Bizim peygamberimiz elbisesinin etegine kivrilip uyuyan kediyi uyandirmamak icin elbisesisin o kismini kestirip ayaga kalkan bir peygamber degil mi?



Annem anlatirdi "Halkin gozunde hayat kadini diye nitelendirilen bir kadin zinadan donerken susuzluktan perisan olmus bir kopege, ayakkabisiyla su icirdigi icin Allah onun gunahlarini affetmemis midir?" 

SIZ KIM OLUYORSUNUZ?

Bu hayvanlarin bize ne zarari var anlamiyorum, nasil boyle VAHSI olabiliyoruz? Geceleri bunu yaptiranlar ve yapanlar nasil uyuyor acaba? nefret ediyorum hepsinden. Kadin halimle yemin ediyorum yapanin birini gorsem Allah verdi demem ayni aciyi ben de ona yasatmak isterim.

Kendi canlari en ufak bir seyde cok yanan insanoglu o zavallilarin canlarini boyle yakma hakkini nereden buldu acaba? Siz kim oluyorsunuz da bu hakki kendinizde buluyorsunuz? Eyy insanlar bunu yaptiranlar ve yapanlar hic mi Allah sevginiz yok sizin?

Cok fena oldum yine cok, cok icim acidi o zavallilar icin. Insanligimdan utaniyorum ya da boyle insanlarla ayni havayi soludugum icin.

Benim de bedduam yaptiranlar ve yapanlar icin sudur: "CANLARI CEHENNEME"



8 yorum :

  1. Mukaddes hanım,biz yaşam hakkını kendimize zannediyoruz. Ben anlamıyorum niye böyle kötü insanlar var. Benim köpeği lucky 5 yaşında2 aylıkatı bize geldiğinde 17 yaşında bir oğlum var ayırıyor ikisinide oğlum olarak seviyorum ve karşılıksız sevgileri bana güç veriyor. Lucky nin bir alışkanlığı var tuvaletini bahçeye yapmıyor ve ben 5 senedir sabah 5:30 da onu gezdiriyorum .Kıyamam be onlara ve bu tip haberlere Kahrolsun yapanlar. Onlar bizim karşılıksız seven dostlarımız. Unutmadan ben her akşam şu koyuyorum ya kapının önüne onuda kagit toplayan lar alıyor. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek dilegim sizin gibi dusunup uygulayanlarin hizla cogalmasi. Yoksa bir sure sonra oldurecek kedi kopek kalmadigi icin icimizdeki canavar birbirimizi oldurmemizi saglayacak. Cok sevgilerimi gonderiyorum Lucky'e, hakikaten sansliymis sizin gibi birine sahip. Sevgilerimle.

      Sil
  2. çok üzüldüm bu haberi görmemiştim .. evde bir kuş besliyorum bugün biraz cırcır olmuş, pek keyfi yok diye nasıl üzüldüm bir şey olur mu diye korktum .. ufacık bir kuş her şeyi minicik gözleri, kirpikleri, ciğeri kalbi ...ama bu küçücük bedeni içinde kocaman bir ruhu olduğuna inanıyorum, benim arkadaşım dostum o...bu insan kılığında ki yaratıkları anlamam mümkün değil...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten insan kiligina girmis yaratiklar bunlar. Insan olamaz ama hayvan da olamazlar cunku hayvanlara hakaret olur onlarla anilmak. Yakinda birbirimizi oldurmeye baslariz kedi-kopek kalmayinca ortada. Esine, sana ve kusuna sevgiler Hazel'cigim, ugradigin icin tesekkur ederim.

      Sil
  3. Biliyorsun bu konuda ki üzüntülerimi :(( Şimdi bir yenisi daha eklendi. Bu insanlar durmayacak çünkü artık insanlarda ne ar kaldı ,ne terbiye ama ben şunu söylemeden geçemiyorum. Rabbim o hayvanlara bu acıları yaşatanlar her kimse bu dünyadan aynısını yaşatmadan canını almasın .Hatta bir süre almasın ki o acıyla sürünsün .Biliyorum çok nefret dolu değil mi ? ama inan bana gönlümü başka türlü hiç rahatlatamıyorum .Mesela umut var ya ,ayakları kesilen kedicik :(( ona onu yapan veya yapanlar aynı şekilde kendi kollarıda bir başkası tarafından işkenceyle kesilsin istiyorum. Diyorum ya ne dersem diyeyim üzüntümü dindiremiyorum:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim icinde ayni sey gecerli. Hic sevmem beddua etmeyi ama ayni seyi yasamalarini bende diliyorum. Hem de beterini, nasil bir yaratik bunlari yapabilir o caresiz canlara. Egitim sorunu ve siddet konularinda ve sapikliklarda aldik basimizi gidiyoruz. Cok haklisin sekercigim hissettiklerinde yerden goge kadar haklisin cunku iyi bir insansin. Bir an once iyi bir seyler olmasini diliyorum canlarimiz icin Allah'tan. Sevgilerimle.

      Sil
  4. off çok kötü bir haber bu yaa kahroldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun uzerine iki gun once Izmir'de yine toplu oldurduler, dunde Bursa'da bir kedinin 4 bacagini keserek oldurmusler, ben perisan oldum eminim siz de olacaksiniz okuyunca. Toplum olarak hastalandik, acil onlem alinmasi lazim. Hirsimi alamiyorum her yere yaziyorum. Allah'tan ayni aciyi diliyorum bu vahsi yaratiklara.

      Sil