Perşembe, Kasım 05, 2015

Hayallerinizin peşinden gidin

*Yaşım 52

*Yaşadıklarım yaşımdan katbekat çok.

*İnsan yavrusu olarak geldiğim dünyada, şükür iyi insan olma özelliklerini edinebildim.

*Canım acırdı çok vedalardan içim parçalanırdı ama artık vedaların siyahi tonunu benimsedim.

*Zehir gibi hatalarımın acı bedellerini ödedim.

*Zorluydu yolculuklarım ama hiç yolun yarısından dönmedim.

*İnsanın neden bu kadar kötü olmak için çabaladığını ve neden kibirlendiğini
ne ettiysem bir türlü öğrenemedim.

*Ele avuca gelmez deli gönlümü birkaç kez aşk tuzağına ittim.

*Az gittim, uz gittim, eğri gittim düz gittim ömrümün epeyce bir zamanını Amerika Kıtası'nda sevgili Colomb'la bir akrabalığımız varmı diye araştırmakla geçirdim.

*Dünyalık şeyler için çok fazla debelenmedim. Kızarmış ekmek kokan bir evim, sevip koklayabildiğim aile fertlerim, sığındığım güvenli dost kollarım, bahçemde kedim köpeğim ve onlara şarkı söyleyebilen ben. Sorsalar mutluluğu böyle tarif ederim.

*Meyvesini yediğim ağaca, oturduğum evlere, dar anlarımda bilerek bilmeyerek bana yardım edenlere, eskidiği için ayrıldığım eşyalara hep teşekkür ettim bana yaşattıkları için.

*Zaman zaman olmayacak duaya amin deyip durdum ve olsun diye keçi gibi inat ettim.

*Sevgiyi  her canlıda oluşturduğu mucizelerden ötürü yüreğimden hiç eksik etmedim. 
Sevdim hiçbir canlıyı ayırt etmeden hep sevdim.

*Bir kız çocuğunu insanlığa iyi biri olarak büyüttüm.

*Dünyayı güzelliğin kurtaracağına, yardımlaşmanın olağanüstü gücüne ve iyiliğin bulaşıcı olduğuna inancımı hiç yitirmedim.

*Çok kavga ettim hayatla bana adil davranmadığı için, bazen onu adaletsizliğine pişman ettim.

*Asiydim deli dolu, sıradanlığı hiç kabul etmedim. Hep olumsuz giden şeyleri değiştirmek için mücadele ettim, olumlu gidenlerde bayram ettim.

*O kadar çokum ki; çokluklarımın işe yaramayanlarını törpüyle hiza ettim, işe yarayanlarıyla bu hayatı kendime ve sevdiklerime armağan ettim.

*Gözümü budaktan hiç sakınmadım ve istediğim her şeyi elde ettim. Edemediklerimi "vardır bi hayır olmamasında" diye kabul etmeyi orta yaşta öğrendim

*Sonra ağır çalışmaktan ve yalnızlıktan yorulan ruhumu ve bedenimi
3 sene gibi nadasa çektim.

Ve şimdi!

En büyük hayalim gezmekti uzun zamandır. Sırt çantamı yüklenip, dilime aşk ve özgürlük türküleri dolayıp yollara düştüm. Gezilerimin ilkini Kapadokya ile gerçekleştirip, niye bu güne kadar ihmal ettim seni ey Kapadokya diye başımın etini didik didik ettikten sonra bu mevsimde orda olabilirlermiş "pembe flamingoları" görmek için Gökçeada'ya hareket ettim. Hayalimi gerçekleştirmenin keyfiyle otobüste birçok kişiye yerini bulması için yardım ettim.

Biraz zaman alsa bile vazgeçmeyip hayallerinizin peşinden gidin  ricalarımı, dileklerimi ve dualarımı hepinize gönderdim.  "Lütfen kabul buyurun efendim!"

Hayallerim ve sevgimle!♡

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder